duminică, 20 septembrie 2015

Cum trimit sau primesc bani prin Western Union?

In tutorialul de fata voi prezenta ambele cazuri.

Cum trimit bani prin Western Union?
Vreau sa trimit bani unei prietene din alt oras, sau alta tara.
Merg la o agentie WU (Westen Union). Acolo mi se va cere:
  • actul de identitate (al meu)
  • numele exact al persoanei careia ii trimit bani
  • comision (comisionul este destul de mare - intrebati operatoarea de la agentie inainte de a trimite banii)
Voi primi un formular pe care vor fi scrise:
  • numele meu (cel care trimit bani)
  • codul MTCN (format din 10 cifre)
  • suma exacta in lei sau euro(dupa ce am platit comisionul)
  • tara de unde trimit banii
Aceste informatii, numele meu exact, codul MTCN, tara si suma exacta, vor fi transmise persoanei careia ii trimit banii (prin telefon, facebook, twitter, mail, etc)., iar ea va merge la orice agentie WU cu actul ei de identitate si informatiile de mai sus.
Cum primesc bani prin Western Union?
Pentru a primi bani prin WU este necesar ca cel care imi trimite bani sa imi ofere urmatoarele informatii:
  • tara de unde ii trimite
  • codul MTCN
  • numele exact al celui ce trimite banii
  • suma exacta
Cu aceste informatii si cu actul meu de identitate voi merge la cea mai apropiata agentie WU si voi ridica banii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu